طراحی سایت با وردپرس قیمت

Wiki Article

عده‌ای دیگر، سایت را پس از طراحی بدون هیچ آموزشی در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

تیم وب پویا پس از تحویل سایت به شما، به مدت یک سال به صورت کاملا رایگان از وب سایت طراحی شده پشتیبانی می کند. در صورت رضایت مشتری، پشتیبانی با پرداخت هزینه از مناسب در سال های بعدی ادامه خواهد داشت.

سوالات متداول ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی

با طراحی سایت املاک می توانید در هر ساعتی پاسخگوی مشتری باشید:

توجه داشته باشید برخی از فلید های صفحه درج محصول جدید طبق اطلاعات فروشگاه پر شده اند. اما از آنجایی که یک فروشگاه می تواند از محل های مختلفی این محصول را به فروش برساند یا محصولات سایرین را در فروشگاه خود عرضه کند، شما می توانید اطلاعات فروشگاه را در برگه محصول ویرایش کرده و تغییر دهید.

وقتی سایت وردپرسی شما بارگذاری شد، در ابتدای امر هیچ محتوایی درون آن نیست؛ تنها چیزی که وجود دارد تعدادی متن و عکس نمونه هستند. محتوا می‌تواند شامل موارد مختلفی از جمله عکس، متن، محصولات، اطلاعات تماس و .

بنابراین می توان گفت تعرفه طراحی سایت وردپرسی، تضمین کننده کیفیت یک سایت نیست. اگر می خواهید با اطمینان، سایت خود را به یک شرکت بسپارید، بهتر است که خدمات جانبی، سابقه شرکت و عوامل مهمی که در ادامه گفته ایم را نیز بررسی کنید. 

این موضوع نیازمند آموزش کار با پنل مدیریت سایت است. به طور کلی شرکت های طراحی سایت، به صورت های زیر آموزش کار کردن با سایت را به مشتریان خود ارائه می دهند :

زمانی که شما به سایت لاگین می کنید مستقیما وارد صفحه درج محصول می شوید.

سفارش سایت فروشگاهی در تیم ما به علت خرید شما از مرجع ووکامرس در ایران و اهمیت داستن احترام به حقوق مشتریان، هزینه کمتری نسبت به سایت های مشابه دارد. 

امکاناتی که ما برای طراحی سایت فروش آنلاین در نظر گرفته‌ایم در سه پکیج مختلف ارائه می‌شود.

طراحی سایت فروشگاهی برای طراحی سایت کسب و کارهای سنتی یک ضرورت است. این روزها با تعطیلی گاه‌و‌بیگاه مغازه‌ها به دلیل کرونا، سایت شما تنها ویترین و شعبه‌ی کار شماست که هیچ‌وقت تعطیل نخواهد شد.

قیمت طراحی سایت چقدر است ؟ سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. اما آنچه که مهم است این امر می باشد که هزینه ای که برای طراحی سایت می پردازید همان ارزش پول شما است.

ورود

Report this wiki page