طراحی سایت

Wiki Article

طراحی سایت بصورت اختصاصی چون زمان، انرژی، تمرکز و دقت بالایی رو میگیره معمولا قیمت بیشتر از وردپرس داره.

خدمات جانبی دیگری نیز در لیموهاست ارائه می‌شوند که در ابتدای کار که چندان با نحوه طراحی سایت با وردپرس آشنا نیستید، می‌تواند سایت شما را تا حد بسیار خوبی پشتیبانی کند. بهینه‌ سازی سرعت وردپرس از جمله‌ی این اقدامات است.

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت فروشگاه آنلاین کسب و کار شماست. مسلم است چنین نیاز را نمیتوان به هیچ وجه با استفاده از فروشگاه ساز های آنلاین تامین کرد، چرا که طراحی بصری وبسایت شما در طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، مطابق با نیاز و سلیقه شما و مشتری نهایی‌تان و با نیم نگاهی به فروشگاه های اینترنتی موفق بازار طراحی می شود و همچنین اصول افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته انجام می پذیرد.

توجه به روند خرید و ادامه مطلب پرداخت: یکی از مشکلاتی که کاربران با فروشگاه های آنلاین و اینترنتی دارند، کلاهبردار بودن برخی از فروشگاه ها است.

توی این پک فوق العاده، سئو رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی!

فرم درخواست مشاوره جهت دریافت تماس و مشاوره کارشناسان حرفه‌ای ما فرم زیر را ارسال کنید

مقاله‌ی «آموزش امنیت وردپرس با ۲۵ ترفند!» رو از دست نده!

ابزارهای تخفیف گروهی، ثبت نام سریع اینجا کلیک کنید و خرید فوری در کنار ابزارهای معرفی محصولات پربازدید و پرفروش از این سایت جمله امکانات بسیار موثر در افزایش فروش اینترنتی هستند.

همه زبانهای برنامه نویسی را در اینجا آموزش داده ایم (کاملا رایگان و به زبان ساده!!!)

ولی با این حال بصورت کاملا صادقانه راهنمایی کردیم که چکاری انجام بده.

مثلا تنظیمات ابعاد تصاویری که روی سایت قرار می‌دهید به خودتان بستگی دارد. در این بخش ما به تنظیمات اولیه‌ای می‌پردازیم که در ابتدای کار طراحی وب سایت نیاز است انجام شوند.

رمز عبور را وارد کنید رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید بازیابی رمز عبور

تصویر : برای بهینه سازی برگه‌ها و زیباتر شدن توضیحات بیشتر آن‌ها می‌توانید از تصاویر استفاده کنید.

کاربران شما همواره بایستی دسترسی سریع به شماره تماس، ایمیل یا حتی راه‌های ارتباطی شبکه های اجتماعی تان داشته باشند. آن طور که رایج است اغلب سایت ها یک صفحه تماس با ما درنظر می‌گیرند تا کاربران بدون هیچ مشکلی بتوانند راه های ارتباطی را پیدا کنند.

Report this wiki page