طراحی وب سایت

Wiki Article

این نباشه که فقط سفارش بدی سایت آماده بشه و دیگه هیچ کاری نکنی. نه اینطوری نمتونه نتایج عالی بدست بیاری و باید تمرکز روی سایت باشه.

آیا محدودیتی درتعداد کالاهای درج شده در سایت وجود دارد؟

امکانش هست فرم هایی که توسط کاربران از طریق سایت فرستاده میشه رو خودمون انتخاب کنیم که به ایمیل فرستاده بشه یا از طریق سایت چک بشه؟

واقعیت این است که تا زمانی که طراحی سایت فروشگاهی شما تکمیل نشود و اصطلاحا سایت بالا نیاید و بازدید کننده دریافت نکند نمی توان تخمین درستی در مورد موفقیت یک وب سایت داشت.

میشه به یک سایت فروشگاهی قابلیت اضافه کردن کد تخفیف داده بشه اما به این صورت باشه که با هربار استفاده از این کد ،درصد تخفیف به صورت خودکار کم بشه؟

تو طراحی سایت اختصاصی، برنامه نویس یا طراح میاد و از صفر پایه اون سایت رو با توجه به نیاز هاتون طراحی و برنامه نویسی میکنه و میاد جلو. ✅

اگر شما قصد طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی را دارید به این نکته توجه کنید که هیچگاه این کار را با ادامه مطلب قالب هاب آماده و رایگان در طراحی وب سایت اینترنت انجام ندهید زیرا این مورد یکی از المان های منفی گوگل حساب می‌شود و حتی ممکن است سایت شما از روی فضای اینترنتی توسط گوگل حذف شود.

مهم ترین ویژگی برای طراحی سایت فروشگاهی در بوشهر مدیریت و پشتیبانی بدون نقص آن است. وجود پنل مدیریت قوی نیز مانند موارد دیگر در سایت‎های غیر فروشگاهی به سختی قابل تعبیه است و به همین دلیل است که سایت فروشگاهی باید منحصر به فروشگاه باشد.

برای سایت مشابه دیجی کالا از پلاگین دکان استفاده میشه.؟

این امکانات چه چیز هایی ادامه مطلب میتونند طراحی سایت فروشگاهی باشه؟ برای مثال من نمونه هایی از امکانات مختلف سایت رو بهمراه هزینه شون آوردم که بتونی مقایسه کنی و دقیق اینجا کلیک کنید متوجه این موضوع بشی. (در ضمن برای وردپرس هم هست)

ارتباط در واتساپ قیمت طراحی سایت توسط فریلنسر ها

و اگه میخواید یه وبسایت اختصاصی داشته باشید که امکانات خاص داره یا حالت استارتاپ مدل داره برید و طراحی سایت اختصاصی انجام بدید.

زیرا اگر وبسایت شما در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده نشود شما تعداد زیادی مشتری را از دست خواهید داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Report this wiki page