جزئیات، تخیلی و طراحی سایت

Wiki Article

در تمامی مراحل طراحی وب سایت قواعد و اصول سئو تکنیکال رعایت میشود و شما میتوانید با محتوای خوب، نتایج بالایی در صفحه جستجوی گوگل کسب کنید.

در صورتی که قصد دارید غیر از شما بقیه افراد نیز بتوانند محصولات یا سایر خدمات خود را در سایت شما نمایش دهند می توانید این امکان را انتخاب نمایید، بدین منظور کنترل پنلی مجزا به این نوع کاربران اختصاص می یابد و نمایش موارد درج شده آن ها منوط به تأیید شما می باشد.

پشتیبانی کاربران به صورت آنلاین - گفتگوی زنده با بازدیدکنندگان-دعوت به گفتگوی آنلاین

کاسپید برای دست یافتن به این مهم، از تکنیک ها و روش های روزآمد و متعددی استفاده می کند که هنگام ارائه مشاوره های اولیه در این باره با مشتریان خود رایزنی می نماید. قدر مسلم این که بنیاد یک فرآیند طراحی وب سایت باید از همان ابتدا به صورت کاملا حرفه ای فراهم شود تا بعد از اتمام پروژه ساخت سایت و راه اندازی آن، برندی که طرف قرارداد کاسپید است بتواند از سایت خود به عنوان وسیله ای کارآمد در جهت معرفی خود در دنیای مجازی بهره برداری نماید.

-    امکان افزودن امکانات اضافی روی انواع وب سایت‌های بالا وجود دارد.

In 1998, Netscape introduced Netscape Communicator code below an open up-supply licence, enabling A large number of builders to be involved in increasing the computer software. Even so, these developers chose to start off a standard for the net from scratch, which guided the development from the open-source browser and shortly expanded to an entire software platform.[6] The internet Criteria Challenge was fashioned and promoted browser compliance with HTML and CSS expectations. Systems like Acid1, Acid2, and Acid3 ended up made so that you can exam browsers for compliance with web standards.

طراحی وبسایت برای پروژه های مختلف در بازه های زمانی متفاوتی انجام میشود. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

راه اندازی سایت شرکتی برای تجارت های مختلف کمک می کند تا بتوانید کیفیت و سرعت ارائه خدمات برای شرکت ، سازمان خصوصی یا دولتی بالا ببرید. همچنین تبلیغات موثر و کارایی را در فضای سایت مهیا کنید.

امکان تعریف نامحدود کاربر و تعیین نقش برای ان ها همراه با تعریف دسترسی مجزا برای هر کاربر و همچنین امکان تعریف گروهی از دسترسی ها و اختصاص ان به نقش یا کاربران مختلف

همچنین خدمات پشتیبانی سایت وردپرس وب‌رمز، بنا به رسالت شرکت و سابقه نزدیک به دو دهه خدمات تخصصی وب در کنار طراحی وب با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور شبانه‌روزی انجام می‌شود.

سپس اهداف خود از داشتن وب سایت منبع سایت اختصاصی را مشخص کنید و نهایتا با کمک کارشناسان ما بهترین روش برای انجام پروژه را انتخاب کنید.

طراحی وب سایت ریسپانسیو از ویژگیهای منحصربفرد پروژه‌های طراحی وب تیم طراحی و توسعه وب‌ رمز می‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های همراه و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی وبسایت وب‌رمز به شکل طراحی سایت ریسپانسیو

یک سایت نقد و بررسی متفاوت از سایت فروسگاهی فقط به بررسی رقیق تر و موشکافانه محصولات و یا خدمات می پردازد.

مانند مشاغل سنتی که تنوعی بین آنها وجود دارد، انواع مختلفی از سایت­ها طراحی می­ شود که هر کدام برای فعالیت خاصی هستند. هر کدام از این سایت­ها برای فعالیت خاصی طراحی شده­ اند. به عنوان مثال وب سایت شرکتی برای صاحبان صنایع و کارخانه­ هایی که به دنبال برندسازی هستند مناسب است.

Report this wiki page