طراحی وب

Wiki Article

صفحه درباره ما: در این بخش می توان اطلاعات لازم درباره شرکت از جمله راه های ارتباطی، رزومه و غیره را در اختیار مخاطب قرار داد.

از طریق این سرویس می توانید کلید واژه ای را تعیین کنید که کاربر با ارسال آن، یک شماره را دریافت نماید، شماره مورد نظر تولید خود سیستم است که از اعداد مورد نظر شما شروع و پایان می یابد و گام پرش آن را نیز می توانید تنظیم کنید.

افزایش تعداد مشتریان وقتی کسب و کاری در فضای مجازی مستقر است، یعنی تمام افراد از اقصی نقاط ایران و حتی جهان می‌توانند به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند. طراحی سایت شما باید به‌گونه‌ای باشد که رابطه تعاملی با کاربر برقرار کند. وقتی طراحی سایت شما حرفه‌ای باشد، محتوای یونیک و ارزشمندی در آن بارگذاری شود و روی سئو محصولات و خدمات خود کار کنید، مشتریان زیادی به سایت شما راه خواهند یافت.

به کمک این سرویس می‌توانید پیامک‌های خود را به تدریج به مخاطبان ارسال کنید.

تیم ما با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده پشتیبانی، آموزش، سئو و بهینه سازی، گرافیک و محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

در یک وب سایت فروشگاهی باید علاوه بر ویژگی ها و مشخصات محصول نظرات کاربرانی که قبلا محصولات را خریداری کردند نیز درج شده باشد تا کسی که قصد خریداری یک محصول را از فروشگاه اینترنتی دارد بتواند از نظرات و تجربیات دیگران هم استفاده نماید.

روز تولد، سالگرد ازدواج و.. مخاطبین خود را تنظیم می کنید و بر اساس هر مناسبت، متن پیامک ارسالی را درج می کنید، سامانه به صورت کلیک کنید خودکار متون را بر اساس مناسبت ها برای مشترکین شما ارسال می کند.

رسالت طراحی سایت فروشگاهی این است که بتواند محصولات و خدمات یک شرکت را به‌خوبی به کاربران نشان دهد و تجربه خرید راحت و سرگرم‌کننده‌ای را برای آنها ایجاد کند. یک تجربه کاربری خوب در وب‌سایت می‌تواند انگیزه و نیاز را در بازدیدکنندگان ایجاد کند تا همان لحظه یا در آینده تبدیل به مشتری واقعی شوند.

بانک شماره های خود را به صورت دستی، فایل اکسل یا تکست بارگذاری کنید و پس از تایپ متن پیامک و انتخاب گزینه ارسال، پیامک شما به دست مخاطبان رسیده است.

در یک وب سایت شرکتی معمولا راههای ارتباطی وجود دارد که کاربر بتواند از طریق شماره تلفن و یا فرم های تماس با منابع انسانی شرکت مورد نظر ارتباط برقرار نماید.

به واسطه این سرویس میتوانید اطلاعاتی همانند : نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره همراه خود یا دیگران را تعیین کرده و به شماره های موبایل منتخب ارسال نمایید، کاربران علاوه بر دریافت پیامک امکان ذخیره سازی اطلاعات را به عنوان یکی از اعضای دفترچه تلفن موبایل خود خواهند داشت.

در راه اندازی سایت فروشگاهی میبایست فاکتورهای زیر را حتما پیاده سازی کنید.

تغییر قدرت رمز عبور در زمان ثبت نام فروشگاه اینترنتی ووکامرسی

مهم نیست در چه حرفه ای فعالیت دارید، برای رسیدن به اهداف بلند مدت تان حتما از خدمات طراحی سایت بهره مند گردید.

Report this wiki page