طراحی سایت آنلاین

Wiki Article

طراحی انواع سایت براساس اصول سئو و از صفر و به صورت کدنویسی از خدمات تخصصی شرکت سایت کار می باشد که توسط تیم مجرب این شرکت انجام می شود. هدف تیم ما این است که تلاش کند با توجه به نوع کسب وکار مشتریان و نیاز آن ها، یک طرح سایت حرفه ای کاملا تخصصی و بهینه شده و منطبق بر اصول سئو را برای شما ایجاد نماید.

تیم وب پویا پس از تحویل سایت به شما، به مدت یک سال به صورت کاملا رایگان از وب سایت طراحی شده پشتیبانی می کند. در صورت رضایت مشتری، پشتیبانی با پرداخت هزینه از مناسب در سال های بعدی ادامه خواهد داشت.

سیستم مدیریت محتوا جوملا نسبت به وردپرس، تنها به دلیل تخصصی تر بودن در استفاده، از محبوبیت کمتری برخوردار است. شاید دلیل اصلی این امر ساده تر بودن استفاده ا وردپرس نسبت به جوملا می باشد.

به همین دلیل است که ارزش طراحان و توسعه دهندگان فراتر از طراحی وب سایت است.

این نوع طراحی، مناسب شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ می باشد که به توسعه و بزرگ شدن کسب و کار خود می اندیشند. علاوه بر آن اینگونه شرکت ها و کسب و کار تجربه مدیریت و حضور د در اینترنت را به کرات داشته اند. و به یک طرح اختصاصی و خدمات تخصصی می اندیشند.

به شما کمک می کنیم تا بهترین تصمیم را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود بگیرید و همواره در کنار شما هستیم.

شما می توانید با هزینه ایی کم یکی از این قالب ها را خریداری نموده و برای وب سایت کسب و کار خود راه این سایت اندازی نمایید. لازم است علاوه بر قالب یک هاست و یک دامنه نیز خریداری نمایید. پس از خریداری یک قالب شما باید آن را در یک هاست بارگذاری نموده و اطلاعات مورد نظر خود را در قالب درج نمایید. در جایی دیگر طراحی سایت با قالب دارکوب و طراحی فروشگاهی ویژه را توضیح داده ام.

امکان ورود کاربران به سایت بدون نیاز به رمز عبور و ثبت نام با شماره موبایل

هیچ گونه الزامی به تهیه نماد اعتماد الکترونیکی برای فعالیت فروشگاه اینترنتی شما وجود ندارد اما اکثر کاربران به نماد اعتماد به عنوان یک گواهی تایید اصالت فروشگاه اینترنتی مینگرند.

طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس یکی از تخصص های تیم ووکامرس فارسی است. همین الان برای سفارش سایت فروشگاهی خود اقدام کنید تا در اولین فرصت آن را تحویل بگیرید.

آیا اصول اولیه سئو درطراحی سایت فروشگاهی ووکامرس رعایت میشود؟

به طور کلی سفارش طراحی سایت با وردپرس به افرادی توصیه می شود که ابتدای راه بوده و می خواهند تا حد امکان در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنند.

اگر بعد از پایان این دوره به پشتیبانی نیاز داشتید، تیم پشتیابانی ما در کنار شما خواهند بود.

همانطور که می دانید سایت های وردپرسی از پیش آماده شده و امکانات مشخصی را دارند؛ اما شما نیز می توانید با توجه به نیاز و خواسته خود، امکانات جدیدی را به سایت خود اضافه کنید.

Report this wiki page