وب سایت طراحی سایت

Wiki Article

طراحی اینگونه سایت ها عموما بصورت حق الزحمه ای یا همان ساعتی می باشد. با توجه به نیاز شما تمام صفحات مطابق با نیاز شما طراحی می شود و مبنای قیمت نیز بر اساس ساعت می باشد.

بسیاری از فروشگاه های آنلاین قیمت کالا های خود را بسیار کمتر و ارزانتر از فروشگاه های کوچک و مغازه ها میدهند. این امر میتواند چندین دلیل داشته باشد.

اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید پیشنهاد میکنم پادکست صوتی زیر را در مورد هزینه طراحی وب سایت با وردپرس گوش بدهید:

قطعا امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت طراحی سایت، همین موضوع است.

در صورت داشتن هاست و دامنه از قبل، آیا الزام به تهیه هاست از ووکامرس داریم؟

معمولا برای شروع راه اندازی طراحی سایت بهتر از هاست اشتراکی استفاده نمایید و سپس متناسب با نیاز سایت، تعداد کاربران و امکانات سخت افزاری هاست خود را ارتقا دهید.

یکی از مهم ترین عوامل موثر در هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرس تهران یا طراحی سایت در سایر شهرها، اعتبار شرکت طراحی سایت با وردپرس است.

ووکامرس یا همان افزونه فروشگاه اینترنتی وردپرس، یکی از  پرطرفدارترین افزونه‌های وردپرسی شناخته می شود.

شما می توانید با بررسی نمونه کارهای هر شرکت به رعایت این نکات در طراحی ها پی برده و با خیالی راحت برای طراحی سایت اقدام کنید. در ادامه شما می توانید تعدادی از نمونه کارهای وردپرسی موفق تیم وب پویا را مشاهده کنید.

 عموما تعرفه این سایت ها به صورت پروژه ای تعیین می شود و با توجه به متنوع بودن امکانات سایت های مختلف با توجه به امکانات مورد نیاز به قیمت پایه اضافه می شود. و قیمت های ارائه شده عموما به صورت پکیج می باشد.

آیا مشتریان من میتوانند در مراحل خرید، روش حمل ونقل را انتخاب کنند؟

همانطور که بودجه بندی یک ماشین کار بسیار مشکلی می باشد. هزینه طراحی سایت نیز در اینجا شرکت های مختلف متفاوت می باشد.

البته از صفحه نمونه کارهای فروشگاهی هم میتوانید به لیست کامل این پروژه ها دسترسی داشته باشید.

تصور کنید که می‌خواهید یک سایتی داشته باشید، که از طریق آن خدمات خود را به فروش برسانید. مطمئنا امکاناتی که برای این سایت در نظر گرفته می‌شود با امکانات یک سایت شخصی، بسیار متفاوت خواهد بود.

Report this wiki page