طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

Wiki Article

امکان ویرایش بخش های مختلف سایت و اعمال تغییرات ظاهری و فنی

بسیاری از فروشگاه های آنلاین قیمت کالا های خود را بسیار کمتر و ارزانتر از فروشگاه های کوچک و مغازه ها میدهند. این امر میتواند چندین دلیل داشته باشد.

شما می توانید به از کلیک بر روی دکمه “پیش نمایش” شکل نهایی صفحه محصول خود را مشاهده نمایید.

البته یکی از نکاتی که در ابتدای طراحی یک سایت فروشگاهی باید مد نظر قرار دهید همین دسته بندی اطلاعات و منوها و خود اطلاعات محصولات در سایت فروشگاه میباشد. این نوع وب سایت ها با توجه به حجم بسیار زیاد اطلاعات که وجود دارد, باید ساختار قابل فهمی برای بازدید کنندگان و در نهایت مشتریان وب سایت شما داشته باشد.

یکی از امکانات مهمی که ما در تمام صفحات سایت فروشگاهی فعال می‌کنیم، امکان ثبت نظر کاربران است. وقتی مشتریان بتوانند نظرات مثبت و منفی خود را در یک صفحه‌ی محصول درج کنند، در واقع تجربه‌ی خرید خود را به طور رایگان با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت.

بنابراین چنانچه هم اکنون تصمیم دارید تا تجربه سفارش آنلاین فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید و بدون هزینه اضافی مانند گرفتن مکان فیزیکی یا دادن قبض های آب و برق و گاز و تلفن فروشگاه آنلاین و اینترنتی خود را طراحی و راه اندازی نمایید میتوانید بر روی همین لینک کلیک نمایید.

در طراحی وب سایت شما نیاز به یک قالب، هاست، دامنه، درج اطلاعات، ایمن سازی، نگهداری و غیره دارید.

شما برای ویژه کردن آگهی تنها کافی است در صفحه محصول یا آگهی در نوار بالا روی “ویژه کردن” کلیک کنید.

امکان لینک دهی داخلی و خارجی برای معرفی اکانت های دیگر مجموعه در سایت افزودن ماژول ها و افزونه های دیگر

بنابراین بودجه‌ای که باید برای آن کنار کنار گذاشته شود نیز بسیار متفاوت است.

قابلیت گزارش آمار کلی و جزیی از سایت در بخش های مختلف کاربران، سفارشات، فعالیت هر کاربر و …

یکی از دلایل انتخاب وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای آماده، امکان طراحی قالب های متنوع است؛ در نتیجه شما می توانید به راحتی سایت هایی با ظاهر متفاوت برای خود طراحی کنید. طراحی قالب وردپرس را برخی از سایت ها انجام می دهند؛ یعنی شما می توانید آنچه از ظاهر سایتتان انتظار دارید را با طراح در میان گذاشته یا نمونه ای از یک سایت را به او نشان بدهید.

این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت های طراحی سایت از همان ابتدا، هزینه ای را برای پشتیبانی در نظر می گیرند که همین امر می تواند توضیحات بیشتر هزینه های شما را افزایش دهد.

طراحی حرفه‌ای بخش جستجوی سایت از صفحه‌ی نتایج جستجوی آن مشخص می‌شود. تیم طراحی سایت ما، صفحه‌ی نتایج جستجو را به گونه‌ای طراحی می‌کند که وقتی یک مشتری جستجو را در سایت انجام می‌دهد، تمام محصولات در سلولی جداگانه به همراه نام، قیمت و رتبه‌بندی آن در صفحه‌ی نتایج ظاهر شوند.

Report this wiki page