مفتول گالوانیزه

Wiki Article

برای اولین بار مفتول توسط نورد بلژیکی در اروپا ساخته شد و بعد از آن تغیرات زیادی در آن‌ دیده شد که در کشور امریکا بود و پس از کشف این مفتول ها و پیشرفت آن ها مقاومتش هم کم کم بالا تر رفت و هم چنین از نظر وزنی هم سنگین تر شد و البته هزینه هایش هم بالاتر رفت.

در این حالت روی، با ضخامت کمی بر روی سطح مورد نظر می‎نشیند، به همین دلیل کیفیت محصول، کمی کاهش خواهد یافت. همین امر سبب می‎شود تا فعالان صنعت، بیشتر به سراغ مفتول‎هایی بروند که با روش گالوانیزه گرم تهیه می‎شوند.

شما در اینجا هستید : خانه » مجله فولاد صنعت » انواع مفتول و کاربردهای آن

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این نوع سیم چون برای رابیتس بندی استفاده می شود به آن سیم رابیتس بندی نیز می گویند.از انواع کمتر مصرفی آن نوع گرم چینی و نوع گرم ایرانی است.

اتصالات فولادی برق بوشن گالوانیزه براس بوشن زانو دوردار (خم لوله) زانو و سه راهی درب دار کاندولیت گلند هدبوشینگ(سرلوله) درپوش پلاستیکی مهره فلزی قوطی و جعبه تقسیم

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت سیم و کابل اصفهان می باشد.

مثلا ورقه های نازک آهنی را در مذاب فلز روی فرو می‌برند و بیرون می‌آورند تا سطح آنها از فلز روی پوشیده شود و آهن سفید یا آهن گالوانیزه تهیه شود.

-سیم نمره ۲۵ : ضخامت آن حدود ۰/۵ میلیمتر است. بسته های آن ۲۵ کیلوگرم وزن دارند.

-سیم نمره ۲۶ : ضخامت آن حدود۰/۴۸ میلیمتر است. بسته های آن ۲۵۵ کیلوگرم وزن دارند.

در مرحله ی دوم سیم مفتول را حرارت میدهند و برای عملیات اکسیدزدایی آن را از درون وان اسید عبور میدهند که به این عملیات اسیدشور نیز می گویند.

آهن دپو آماده هرگونه پاسخگویی در زمینه پیگیری سفارش و نیاز مشتریان می باشد. با آهن دپو زودتر به هدف خود برسید.

از مفتول سیاه در تولید توری مش، توری مرغی، توری حصاری، گابیون، توری پرسی، سیم خاردار، زنجیر صنعتی، میخ و غیره استفاده می‌شود.

برای این که مفتول گالوانیزه مناسبی را انتخاب کنیم لازم است که تمامی ویژگی ها و مواد به کار رفته را بسنجیم تا مفتول های گالوانیزه با طول عمر بالا داشته باشیم هم چنین از نظر طول عمری محصولات مفتولی گالوانیزه ای می تواند بسیار متفاوت باشد و حتی بستگی به مواد اولیه اینجا و ساخت آن ها هم داشته باشد که از چه مواد و کیفیتی هستند و همه ی این موارد در تعیین عمر محصولات می تواند خیلی تاثیر گذار باشد.

Report this wiki page