خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات در خبرنامه ما عضو شوید.

یکی از اساسی ترین کاربرد های مفتول گالوانیزه یا سیم سفید، امنیت یا محافظت از مکان است. مقاومت بالا در برابر رطوبت، کشیدگی و پاره شدن سبب شده است که مفتول گالوانیزه ماده خام تولید بسیاری از صنایع مفتولی مانند توری حصاری یا فنس باشد.

سیم سفید برای نگهداری از قاب ها، تابلو های هنری و … بر روی دیوار کاربردی است.

انواع گره‌های متداول مفتول های آرماتور بندی برای بستن دو میلگرد به یکدیگر:

مفتول گالوانیزه سخت استحکام بالایی دارد و می توان از آن برای بلند کردن اجسام سنگین بدون آسیب دیدگی استفاده کرد. در مقابل نوع نرم برای اموری که نیاز به خم شدن یا پیچیدگی دارند، کاربردی می باشد.

یک نمونه از ویژگی‌های این محصول ظرفیت تحمل بالای این محصول می‌باشد که در مصارف مختلف کاربرد فراوان دارد.

یکی از اطلاعاتی که کاربران از کارشناسان مرکزآهن درخواست می‌کنند، قیمت سیم گالوانیزه اصفهان یا همان قیمت سیم مفتول گالوانیزه اصفهان است. دلیل علاقه‌مندی کاربران به این قیمت این مقطع، کاربرد فراوان سیم مفتول گالوانیزه در ساختمان‌سازی است. البته این تنها استفاده این کالا نیست؛ از دیگر کاربردهای منبع سیم گالوانیزه می‌توان به خودرو سازی، کشاورزی و حتی نجاری اشاره کرد.

معمولاً متریالی که برای تولید مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود، فولاد می‌باشد.

در اصل، سیم پایه، در یک لایه بسیار نازک از روی روکش پوشانده شده است.

در تمامی مناطق آب و هوایی حتی مناطق مرطوب و بارانی مناسب می باشد زیرا در مقابل زنگ زدگی ناشی از رطوبت و اکسیداسیون از خود مقاومت بالایی نشان میدهد.

قطر این مفتول از دیگر مشخصاتی است که می‌تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

سیم اسکوپ برای پشت سنگ های گرانیت جهت اسکوپ کردن استفاده می شود.

مفتول هایی با درصد کربن بالا را مفتول سخت نامیده و مفتول هایی با درصد کربن پایین نرم می باشند. شما می‌توانید قیمت مفتول گالوانیزه میهن نور، قیمت مفتول گالوانیزه علوی، قیمت مفتول گالوانیزه تبریز و … را برای خرید مفتول گالوانیزه همین حالا از ما بپرسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آهن سازان آرکا (فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف) می باشد.

Report this wiki page