طراحی وب

Wiki Article

این وب‌سایت‌ها در زمینه خودشان یک شاهکار محسوب می‌شوند. مرزهای طراحی را بلدند و می‌دانند که چگونه با ایجاد تجربه کاربری مناسب، محتوای خوب، امنیت و هر نکته مهم دیگر کاربر را جذب خود کنند.

خیر، شما جهت اینکه بخواهید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید نیاز به هیچ فروشگاه فیزیکی نخواهید داشت. و فقط کافیست محصولاتی که توسط دیگر افراد یا کارخانه ها ساخته میشوند را به راحتی به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی خود با تمام جزییات ثبت نمایید و به فروش برسانید.

قطعاً شمایی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنید، دیدن این نمونه‌ها صرفاً یک تفریح برایتان نخواهد بود و نکاتی که باعث شده این سایت‌ها در دنیا بهترین باشند بیشتر از همه برایتان اهمیت خواهد داشت.

مجموعه دارکوب در خدمات طراحی سایت خود از قالب آماده استفاده نمی نماید و قالب ها از پایه توسط طراح وب سایت تولید می گردد تا درگیر مشکلات قالب های آماده وب سایت نظیر ایمنی ضعیف، سرعت پایین، مصرف بیش از حد منابع سرور نظیر رم و سی پی یو، بروز مشکلات در انجام تغییرات بر روی وب سایت و به روز رسانی آن نباشید. در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس استفاده گردد قالب از پایه توسط تیم دارکوب تولید می گردد و از قالب های نال شده، رایگان و حتی خریداری شده موجود در اینترنت استفاده نمی گردد تا این مجموعه بتواند به درستی خدمات پشتیبانی وب سایت را ارائه نمایید.

کسب‌وکارهای سنتی را نمیتوان به عموم افراد معرفی کرد و بر سر زبان ها انداخت لذا در اینصورت نیاز است هزینه های تبلیغاتی بسیار زیادی را برای اینکار در نظر بگیرند.

محتوا برای اینکه سایت را به جایگاه اول موتور جستجوگر گوگل برساند باید بر اساس اصل سئو و کاملا تخصصی باشد. محتوا می تواند متن، گرافیک، ویدئو، تصویر، اینفوگرافیک و غیره باشد که هر کدام اصول خاص خود را دارد.

یکی از مزایای عالی راه اندازی فروشگاه اینترنتی این است که به هیچ مکانی برای انبار یا دپو کردن کالاها نخواهید داشت و هزینه ای برای اجاره انبار پرداخت نخواهید کرد.

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

مدیریت سایت شخصی باید علاوه بر سادگی، کاربردی نیز باشد. مدیر سایت باید بتواند به آسانی از امکانات سایت استفاده نماید.

با استفاده از ملی پیامک، شما به میزان دلخواه خود پیامک خریداری و بر اساس هدف خود اقدام به ارسال می کنید.

برای داشتن یک سایت فروشگاهی موفق پیشنهاد میکنم مقالات سایت را از دست ندهید و نکاتی که در جهت بهبود سئو سایت فروشگاهی مطرح شده است را روی فروشگاه اینترنتی خود اعمال نمایید.

توسط این سرویس میتوانید برای هر یک از مخاطبین دفترچه تلفن خود اعتباری در نظر بگیرید و با ارسال پیامک برای هر یک سایت منبع از مخاطبین دفترچه تلفن، بابت هر پیامک هزینه ای از اعتبار آنها در پنل کسر نمایید.

تغییر قدرت رمز عبور در زمان ثبت نام فروشگاه اینترنتی ووکامرسی

دفترچه تلفن به شما امکان ثبت شماره تماس به همراه مشخصات کامل (اختیاری) را می دهد، تا به سادگی و در هر زمانی اطلاع رسانی های خود را به لیست شماره خود ارسال کنید.

Report this wiki page