برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم

Wiki Article

.. می باشد و می توانید از قبول شماره موبایل تکراری یا شماره موبایل خارج از دفترچه تلفن جلوگیری کنید.

لازم است در این مرحله ابتدا اهداف و نیازهای خود را از داشتن سایت جمع آوری کنید و سپس بر اساس آنها اقدام به ساخت سایت نمایید.

تیم متخصص وب آقا آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی سایت به شما هموطنان عزیز هم زبان می باشد.

یک سوال برای من پیش اومده آیا امکان طراحی سایت حرفه ای مثل نمونه های بالا با وردپرس وجود داره؟

هزاران سایت فروشگاهی وجود دارد که شبیه هم هستند. بنابراین سایت شما باید براساس هویت برندتان طراحی شود تا بین رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید.

در یک وب سایت فروشگاهی باید علاوه بر ویژگی ها و مشخصات محصول نظرات کاربرانی که قبلا محصولات را خریداری کردند نیز درج شده باشد تا کسی که قصد خریداری یک محصول را از فروشگاه اینترنتی دارد بتواند از نظرات و تجربیات دیگران هم استفاده نماید.

پس از انتخاب قالب، روند طراحی سایت شما شروع می‌شود. زمان آماده‌سازی این قالب‌ها تقریبا دو الی سه هفته طول می‌کشد. یکی از معایب قالب‌های آماده این است که سئو نیستند. ممکن است در آینده برای سئو کردن آن زمان زیادی نیاز داشته باشید که در این صورت روند بهینه‌سازی سایت کُندتر می‌شود. همچنین ممکن است همین قالب توسط کسب و کارهای دیگری نیز استفاده شود. پس قالب‌های آماده یونیک نیستند! طراحی سایت فروشگاهی با قالب اختصاصی

فروشگاه اینترنتی شما باید با موبایل سازگاری کامل داشته باشد تا کاربران با موبایل نیز ثبت سفارش انجام دهند.

این نوشته در آموزش طراحی سایت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

تیم تعمیر و نگهداری ما برای اطمینان از عملکرد اینجا کلیک کنید بهینه وب سایت، به کار خود در پشت صحنه ادامه خواهد داد، تا درصورت بروز هرگونه مشکل آن همان لحظه رفع نماید.

به واسطه این سرویس میتوانید اطلاعاتی همانند : نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره همراه خود یا دیگران را تعیین کرده و به شماره های موبایل منتخب ارسال نمایید، کاربران علاوه بر دریافت پیامک امکان ذخیره سازی اطلاعات را به عنوان یکی از اعضای دفترچه تلفن موبایل خود خواهند داشت.

تنها کافی است پنل خود را به تعداد پیامک مورد نیاز خود شارژ و سپس اقدام به ارسال نمایید.

هزینه ارسال ارزی است، اما برای کاربر به صورت ریالی محاسبه می‌شود.

در صورتی که شما برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت فروشگاهی با کمبود زمان مواجه هستید، می توانید از قالب های آماده برای بالا آوردن سایت فروشگاهی خود استفاده نمایید.

Report this wiki page