طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

ما می‌خواهیم یک صفحه از صفر برای وب‌سایت خود بسازیم،‌به عنوان مثال بیایید یک صفحه “درباره ما” طراحی و توسعه دهیم.

- در صورتی که امکانات دیگری را مد نظر دارید که در جداول فوق وجود ندارند می توانید با ما تماس حاصل نموده تا با توجه به امکانات مورد نظر شما هزینه طراحی سایت برآورد شود.

فیلد پیوند یکتای فروشگاه در واقع آدرس سایت شما خواهد بود. شما می توانید با اضافه کرده نام شرکت یا برند خود در ادامه این آدرس (/) آدرس یکتای سایت خود را بسازید.

برای مشاهده نمونه سایت های دمویی که با این قالب ساخته شده است را از بخش “مشاهده وب‌سایت‌های آماده” نگاه کنید و در ادامه می‌توانید بر روی دکمه طلایی رنگ “دریافت قالب اهورا” کلیک کنید و پس از خریداری آن، از پنل کاربری خود در میهن وردپرس آن را به راحتی دانلود کنید.

اگر برای کسب‌وکارتان به دنبال ایجاد یک سایت هستید، به دنبال ساخت یک سایت حرفه‌ای باشد.

ما در راست چین به شما کمک می کنیم کسب و کار آنلاین خودتان را با قالب های وردپرس، افزونه های کاربردی و اسکریپت های حرفه طراحی سایت فروشگاهی ای سریع، ساده و ارزان بسازید. برنامه نویسان راست چین تلاش می کنند راه اندازی وب سایت به یک تجربه حرفه ای از کیفیت و خدمات پشتیبانی تبدیل شود.

سپس لیست قیمت ها را آورده و سه پکیج استاندارد، پلاس و پرمیوم را پیشنهاد داده است.

کاملا متن‌باز است و می‌توانید به راحتی تغییرات مدنظرتان را بر روی آن اعمال کنید.

این قالب‌ها کاملا ایرانی می‌باشند،‌ در نتیجه نیازی به ترجمه نیز ندارد.

در طراحی وب سایت شما نیاز به یک قالب، هاست، دامنه، درج اطلاعات، ایمن سازی، نگهداری و غیره دارید.

-    مدل درآمدزایی و کسب و کار شما روی سایت به چه صورت است؟

حالا دیتابیس شما ساخته شده است و شما می‌توانید را اطلاعات خواسته شده مانند نام کاربری، نام پایگاه داده و رمز عبور، میزان پایگاه داده، پیشوند جدول و… را جایگذاری کنید (دقیقا مثل دوتا تصویر زیر ) و تامام

به اف دیزاین خوش آمدید. ما یک تیم طراحی سایت مستقر در تورنتو کانادا و تهران هستیم. هدف ما ارائه وب سایت هایی با اصول روز دنیا و کیفیت بین المللی می باشد. وب سایت هایی که کاربردی باشند و در عمل برای شما مشتری جذب کنند.

ادغام رسانه‌های اجتماعی: فیسبوک، توییتر، یوتیوب، گوگل و ...

Report this wiki page