مفتول گالوانیزه

Wiki Article

کشاورزان از آن برای محصور کردن جهت ایمن سازی، استفاده می کنند و معمولا در مرغ داری ها، بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

بدین ترتیب در مواردی که نیاز است سیم جهت بستن دو قطعه به هم مورد استفاده قرار بگیرد و نیاز به پیچ دادن با گاز انبر دارد، نمی توان از نوع سخت استفاده کرد.

همچنین با توجه به نوسانات بازار آهن به دنبال نوسانات سیاسی، نرخ ارز و … می توانید برای آگاهی از قیمت دقیق ورق آهن موردنظر خود با کارشناسان مجموعه از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سیم فولادی گالوانیزه به عنوان یک جنس همه کاره در نظر گرفته می شود که باعث محبوبیت آن در بین کسانی که در کار ساخت و ساز خانه هستند، می شود.

مفتول گالوانیزه همچنین در کاربردهای صنعتی که خطر به وجود آمدن آتش است، بسیار کاربردی خود را جلوه می دهد.

در صنایع برق و انتقال خطوط قدرت نیز از سیم سفید استفاده می‌شود.

فلز روی چگونه از فولاد در برابر خوردگی و زنگ زدگی حفاظت می کند ؟

نکته دیگری که لازم است پیش از خرید بدانید در خصوص وزن این محصول است. وزن تیرآهن در کارخانجات مختلف متفاوت بوده و هر برند براساس ماده مصرفی و دقت تولید، محصولی با وزن این سایت متفاوت تولید می‌کند. برای به دست آوردن وزن تیرآهن می‌توانید براساس سایز و ابعاد محصول، وزن آن را در جداول اشتال مشاهده نموده و یا از فرمول‌های مربوطه برای به دست آوردن آن استفاده کنید.

این نوع مفتول ممکن است با استفاده از روش‌های مختلفی روکش کاری شود و همچنین در داخل و یا خارج از کشور تولید شود، این موضوعات می‌تواند بر روی کیفیت و کارایی مفتول گالوانیزه تاثیر گذار باشد.

براساس به کاربرد های گسترده آن، در برخی موارد نیاز است سیم سفید سطحی صاف و صیقلی داشته باشد.

هرچند این زمان به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد مجموعه مرکزآهن تلاش می کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیرآهن خریداری شده را به دست شما برساند.

در این روش ضخامت فلز روی کمتر از روش گرم است و در نتیجه مفتول سرد، مقاومت کمتری نسبت به مفتول گرم دارد.

معمولا هنگامی که با گاز انبر یا هر وسیله دیگری سیم سفید سخت پیچ داده شود، می شکند. بدین ترتیب نمی توان به کمک آنها دو قطعه را به هم محکم کرد.

در هنگام کار با این نوع، به خاطر سطح صاف و صیقلی که داشته، هیچ گونه آسیبی به دست از سایرین وارد نمی شود. بدین ترتیب اغلب افراد تمایل دارند از نوع گالوانیزه به جای سایر مفتول های فولادی استفاده کنند.

Report this wiki page