طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

Wiki Article

طراحی سایت اصولی، یک قدم نزدیکتر به مشتریان! با دیجیتالی شدن کسب و کارها، داشتن وبسایت یک راه درست و کارآمد برای ارجاع مشتریان و مدیریت پرداخت آن ها به حساب می آید. اگر صاحب یک فروشگاه هستید و یا می خواهید خدمات و اطلاعات خود را برای فروش در اختیار جامعه کثیری از کاربران قرار دهید، کافیست تا به دنبال ایجاد یک وب سایت در زمینه کسب و کار خود رفته و تمامی مراحل آن را به کارشناسان ما بسپارید.

پشتیبانی سایر موارد سایت مثل درج محتوا، تولید محتوا و موارد مشابه هزینه آن به صورت جداگانه حساب می شود.

تامین امنیت از سوی ارائه دهنده خدمات که افراد محدودی در توسعه آن نقش دارند و به همین دلیل اگر راه نفوذی در این سیستم ها ایجاد بشه تا به‌روزرسانی و رفع مشکل ممکنه مدتی طول بکشه.

شما می توانید جهت ثبت سفارش و بررسی کسب و کار شما فرم زیر را کامل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل فرمایند.

تصاویر محصول باید با کیفیت بالا و پس زمینه سفید باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند تضاد رنگ محصول را مشاهده کنند.

طراحی سایت ریسپانسیو نه تنها مشتریان شما را به قیف فروش هدایت می کند، بلکه مکملی برای کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات کلیکی شماست.

ساخت وب سایت میدونی چرا خیلی از افراد یا حتی خود تو باعث شده نری سمت طراحی سایت؟ همین بحث اطلاع نداشتن از قیمت طراحی سایته!

قالب اختصاصی، امنیت بالاتر و امکانات بیشتری نسبت به قالب‌های آماده در اختیار شما قرار می‌دهد.

حالا که هاست و دامنه رو انتخاب کردیم، باید به سراغ ساخت سایت رفته و با طی مراحل ساخت سایت فروشگاهی، سایتمون رو راه‌اندازی کنیم. اما از اونجایی که انتخاب سیستم سایت ساز مناسب برای فروشگاه یک طرف دیگه قضیه رو در بر میگیره، ابتدا باید بهترین سیستم فروشگاه ساز مناسب خودمونو انتخاب کنیم.

به طور کلی برنامه نویسی در ساخت سایت در دو سمت انجام می‌شود:

اما به طور کلی، قیمت طراحی سایت فروشگاهی از ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

البته ارزش هر یک از این فاکتورها با دیگری متفاوت است و هر چقدر به وبسایت شما در مجموع این فاکتورها نمره بالاتری بگیرد، سئوی بهتری خواهد داشت.

اگر می‌خواهید بیشترین ترافیک را در فروشگاه آنلاین خود به دست آورید، سعی کنید به تجربه کاربری برای بازدیدکنندگانی که از وب‌سایت خود استفاده می‌کنند فکر کنید و آن را بهبود بخشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Report this wiki page