سفارش طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

دسته بندی سایت‌ها بسیار زیاد است، از سایت های خبری و شرکتی گرفته تا سایت های فروشگاهی و شخصی و ...که هر کدام، قابلیت‌ها، ساختار و استراتژی متفاوتی دارند.

از این لینک می توانید به تمامی آیتم های تخصصی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دسترسی داشته باشید

یکی از عوامل موثر بر هزینه سایت وردپرس، هزینه تولید محتوا برای سایت است. اگر بخواهید برای صفحات مختلف سایتتان تولید محتوا کنید یا به صورت برنامه ریزی شده در وبلاگ خود محتوا بگذارید، بهتر است از کارشناس تولید محتوا کمک بگیرید.

برای نمایش بهتر، این بخش با رنگی متفاوت باید طراحی شود. علاوه بر این‌ها قرار دادن کلمه‌ی “جستجو” داخل کادر و در نظر گرفتن دکمه و کادری رنگی در طراحی آن بسیار ضروری است.

بنابراین شرکت اطلس وب با داشتن تجربه ای فراوان در طراحی, تجزیه و تحلیل و حتی نگهداری و بروز رسانی این دسته از وب سایت ها دلایل اصلی داشتن یک وب سایت فروشگاهی را به عوامل زیر دسته بندی مینماید که عبارتند از:

بدین ترتیب در هزینه طراحی سایت نیز صرفه جویی خواهید کرد.

قابلیت افزودن موارد دلخواه به فهرست و لینک‌دهی اختصاصی

امکان ورود کاربران به سایت بدون نیاز به رمز عبور و ثبت نام با شماره موبایل

بله. یکی از خدمات شرکت ما، سئو سایت است. البته هزینه‌ی این بخش به صورت جداگانه دریافت می‌شود.

چند مورد از ویژگی هایی که یک سایت فروشگاهی حرفه ای و استاندارد برای دیده شدن توسط موتور جستجوگر گوگل نیاز دارد، عبارت اند از: 

در صفحه بعدی شما باید اطلاعات فردی خود را درج کرده برای پرداخت آنلاین روی “ثبت سفارش” کلیک نمایید.

یکی از مواردی که شما به راحتی می توانید مشتریان زیادی را به سمت سایت خود هدایت کنید، تولید محتوا جدید و ناب می باشد. در الگوریتم های جدید گوگل، امروزه توجه ویژه ای به این موضوع گردیده است و امتیاز منبع ویژه داده می شود. تولید محتوا براساس اصول سئو و کاربرپسند یکی از خدمات طراحی سایت شرکت سایت کار است که به صورت تخصصی انجام می شود.

وقتی کالاها با عکس‌هایی با کیفیت نمایش داده شوند، وقتی محتوایی متناسب با نیاز مشتری در سایت درج شود، وقتی محصول خریداری شده در زمان مناسب به دست مشتری برسد، میزان فروش به مرور افزایش خواهد یافت و به حریفی کم رقیب در دنیای تجارت تبدیل خواهید شد.

از دیگر ویژگی‌‌های جذاب وردپرس، استفاده از قالب‌های آماده‌ی آن است.

Report this wiki page